9 Ocak 2009 Cuma

ademoğlu çok complicated

Biliyorsunuz ki facebook internetin son zamanlardaki en büyük hinliklerinden bir tanesi, bir çoğumuzu pençesine almış hergün bakmassak olmuyo, rahat edemiyoruz. Gerkesiz gereksiz de arkadaşlarımız mevcut.Taa böyle eski zamanlardan bayadır görüşmediğim, gereksiz arkadaşlarım top 20 de ikamet etmekte olan, en son yıllar yıllar evvel gördüğüm bir arkadaşımdan söz ediciğim. Kendisi gereksizlik boyutunu daha da zorlamış msnimi bile almıştır. Ben ona bakarım, o bana… Bir zıkkım konuştuğumuz da yok öylece sterilize bir şekilde duruyor işte. Geçenlerde feyste bi baktım ilişki statüsü :complicated. Tamam gerçek hayatta tiribini atarsın, aramazsın sormassın, böle bi soğukluklar girer araya falan filan sonra barışırsın, koklaşırsın yeniden ya da tam tersi… De aradaki huzursuzluğu neden feysbuka yansıtırsın. Misal sevgilinle tartıştın, aran soğuk anam bir bakıyosun feyste complicated olmuş. Kafa göz dalarım, bu ne lan?! Kavgalıyız clik! Barıştık click! Ayrıldık clik! Zehra’nın tayini çıktı Edirne’ye bu ilişki artık complicated click!Ayhan askere gitti 15 ay, bu ilişki allaha emanet click! İlişkimizi yürütemiyoruz fakat saygımızı ve ten uyumumuz yitirmedik ohh allahım.. serbest bir ilişkimiz var click!Kocam beni aldattı fekat aile baskısı ve çocuklarım yüzünden ayrılmıyorum, gelsin ordan complicated! Neyse konuyu dağıtmayayım, meraktan yazdım emesende bizim elemana,geldim mevzuya…
Hacı kız arkadaşınla kavga mı ettin?Yılbaşında dansözle çok samimi olmana mı triplendi? Zencisin diye ailesi istemiyor evlenemeyecek misiniz? Hele anlat niye complicated oluverdiniz, mevzu nedir? Dedi ki; yok hacı, kızla hiçbir sorun yok aramızda, olamazda. Çünkü muhabbetimiz yok! Ben fena aşık oldum ama kızın daha varlığımdan haberi bile yok! Açılamadım henüz.
Bu cevabı aldıktan sonra maalesef bir cem yılmaz repliği kustum bünyemden kendime.. Amannnn bırak manyak buuuu, bırakkkk bırakkkkkkk !!! Baba naptın sen yaa? Buradan feysbuk yetkililerine sesleniyorum, lütfen ilişki seçeneklerine platonik seçeneğini de yerleştirin, ben yandım başkaları yanmasın! Lütfen!

2 yorum:

POSTACI dedi ki...

Şöyle ki o, erkeklerin (erkek işte! erkek milleti) hafif meşrepliğinden kaynaklanan bi durum. Hani muhtemel ve olası 'yazan kız' varsa eğer bu abimize, o kıza bi el edip "hele bi dur sen." diyor. Amaç: şu anki kızla bi şey olmazsa eğer diğer kızı sıraya sokarken, aynı zamanda "çok hisli ve romantik bir erkeğim. İlişkinin karmaşası içinde derin düşüncelere dalarım ve ruh halimi çok etkiler bu benim. Benden hislisini bulamazsın hağğ! KAÇIRMA!" mesajı vermek.

hakan dedi ki...

@postacı
aynı yorumun başına kız milleti yazsak ne farkeder orasını kavrayamadım ben ama tek fark ikinci kısımda ki mesaj kısmı cinsiyete göre farklı bi hal alır o kadar:)